. . .

Monday 28 November 2011

Tutorial : Cara mudah membersihkan laptop anda

Salam tengahari...

Hari ni dengan bangganya pn.hoyahadis nak tunjuk tutorial yang paling mudah dan tiada yang lebih mudah melainkan dengan cara baru ni...

Tak perlu dah nak bersusah payah beli cleaning kit untuk membersihlan laptop.
Haa... selama ni kita tak tahu pun macam mana nak bersihkan laptop yang kotor terkena terkena sos burger atau tertumpah kicap masa makan nasi ataupun paling tensen terkena hingus bile kawan korang bersin dengan sekuat hati dan ditujukan kelaptop korang.. Hii...siyes geli....

Haaa.. ape lagi... jom tonton  video ni.... kalau nak guna sabun pun boleh... kasi sabun yang wangi2 skit.. baru betul2 kleeen.. okeh..







Lepas tu lap laptop dengan tuala kering dan lembut kemudian barulah jemur di bawah matahari sehingga ia btul2 kering..(^_^)

Entry lain penjagaan laptop boleh baca sini

2 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

Ungu Violet said...

haihh...gilo ko apo... gi mandikan l.top..haha

hoyahadis said...

tula caranye nak kasi kleen..ha..ha.. tp sesuai untuk laptop yg da rosak..hi..hi..

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"