. . .

Saturday, 19 November 2011

Interior Design - Koleksi Merah Yang Mendebarkan

Entry kali ni aku nak tayang koleksi Interior Design warna merah. Koleksi deco ni nampak sangat mewah dan memerlukan belanja yang agak tinggi, tapi bagi yang bijak dan kreatif menatarias sebuah kediaman pastinya tidak menjadi masaalah...eceh da macam azhar sulaiman pulak..keh..keh..

Jom kita layan koleksi kat bawah ni...

Ruang Tamu 




Koleksi ruang tamu diatas memang nampak mewah, dankreatif...

Bilik Tidur
 


Cantik tak...!!!
 
Bilik tidur dan remaja...





Bilik air




Bilik air ni sangat mewah..

Ruang Makan dan Dapur






Sekian...semoga anda berpuashati dengan koleksi ini....(^__^)

Kredit : google imej

4 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

ZYASH said...

Wah...merah, cantik..kegemaran zy la.. Harap 1 hari nanti ada rumah impian mcm ne... btw Senang la gune WLW, sekali gune mesti jatuh cinta tau... Cube la try

hoyahadis said...

ZYASH : Insyaallah..moge tercapai impian tu..budget tak semestinye besar yg pentig kreativiti kan.. takde sape nak ajar akak la zy guna WLW tu..akk tkut tersilap je..hu..hu..da pernah tgk tutonye tp agak pning..tp akan dicuba jgk nti..(^_^)

Sha said...

cantik nye.....nak bilik tido cm tu la..haaaaa

hoyahadis said...

Sha : boleh je..he..he..cantikkan..

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"