. . .

Tuesday, 5 April 2011

Terima Kasih for My Follower

 Hari ni setelah lapan minggu tiga hari berblogging akhirnya mencicah 50 follower..
sikit nye...hu..hu..tapi alhamdulliah..adela jugak tu kan..
cuma aku kena berusaha lebih..hu..hu..
terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi memfollow blog yang tak seberapa ni..
da biasa sebenarnya ayat ni...tak tahu nak guna ayat lain yang luar biasa..hurm..

Sesungguhnya aku rasa seronok berblogging..dapat kawan - kawan baru yang best dan sporting..Dan paling best tak kedekut ilmu...menjadikan dunia blogging semakin menarik minat ku..
Ape - pun   korang memang best walaupun hanya kenal didunia maya...(^_^)
Terima kasih semua.....(^_^)



follower yang ke 50 ni satu-satunye kawan yang aku kenal...
pernah terjumpa,pernah bercakap,pernah bergaduh dengan beliau face to face...
 Setelah berkali-kali aku memaksanye akhirnye beliau buat blog jugak...hu...hu..
sila terjah blog beliau jika nak berkenalan....
nama blog beliau mempelamapple
 

10 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

Zyash said...

Sama-sama...hehe, makin cantik blog yer...huhu...jeles i..

bunga said...

hehe...sama2 cym..haha..

kay_are said...

2 bulan dapat 50.. memang hebat r tu.. tahniah dan teruskan ye =)

hoyahadis said...

Zyash : hu..hu..ye ke...blog die lg cantik...kn..kn..

hoyahadis said...

bunga : he..he..mekasih lai sekali...

hoyahadis said...

kay_are : oo..ye hebat..semangat skit ade perkataan ni..hu..hu..terima kasih..(^_^)

Firdaus Kasim said...

akak nk follower seribu dalam sehari senang je nk dpt.. akak kena follow blog orang 3000 ! haha.. gurau je

Tutorial tempatkan iklan Nuffnang di lokasi paling strategik

hoyahadis said...

Firdaus Kasim : ahhaa..idea yang ingin ditiru..he..he..thanks..good idea..kali yg 2999 compem akk pengsan..hu..hu..

chikadakbiru said...

saya ade bg award hope sudi2 terima yeaaa....Thaniah ler atas usaha anda dlm ms 3 ha ri dh dpt 50 follower

hoyahadis said...

Chikadakbiru : bukan 3 hari...tapi 8 minggu 3 hari..hu..hu..silap bace kot..(^_^)

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"