. . .

Thursday, 10 March 2011

Bertukar...!!!!

 
Yey..blog aku bertukar lagi..
Untuk yang ke berapa kali ntah..
 Lupa pulak nak kira...
 Kali ni aku pilih warna hijau jugak..
Warna kegemaran aku...
asyik ijo je,balik-balik ijo,sumenye ijo
 Sebelum ni aku ingat malas nak guna template ijo..
 Try la pulak guna merah jambu ke,
merah menyala yang bole buat lembu mengamuk ke...
(seb baik lembu tak ade blog kan..!!!)
 Tapi tak masuk dalam jiwalah...cheh
 Dan akhirnya ijo jugak yang aku pilih...
Sedap mata memandang..(bagi aku)
Bagai menatap alam yang indah...
Sebab tulah aku suka hijau ye..ataupun ijo..
Aku berharap tangan ni tak gatal lagi untuk menukar template yang ade ni..
ngeh..ngeh....

6 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

Zyash said...

Dah tag akak contest ne tau..
http://zyash-nuffnang.blogspot.com/2011/03/jangan-pandang-camera.html

hoyahadis said...

wokey..jap lagi akak terjah ye..(",)

Cik Ieyraa said...

hijau yang nyaman :)

mayra aish♥ said...

baru ad kesempatan nak singgah blog akk..buka2 jer tengok dah berubah warna hijau!hehehe..sangat tenang! (>_^)

hoyahadis said...

Cik Ieyraa : hurm..memang nyaman..mekasih ya..(^_^)

hoyahadis said...

mayra aish : thank you2..he..he.. lepas ni klu boleh tak nak ubah dah..he..he..

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"