. . .

Wednesday 9 March 2011

ALL IN ONE: KLIK & GIVEAWAY

Dah beberapa hari aku tak bukak blog...dah bersawang.
Aku pergi bertapa kat gua untuk beberapa hari...(",)
Entry pertama setelah menyepikan diri...

Aku nak join giveaway dari ALL IN ONE..


Sebenarnya da beberapa hari aku dijemput oleh ALL IN ONE.
Ini giveaway pertama aku,
Sebelum ni aku belum pernah join mana-mana giveaway
Sebab aku tak berapa nak faham sangat.
Give ni senang tak perlu tag orang lain..
 Rugi pulak kalau tak join..ngee..
Hadiahnya seutas rantai mutiara.


Kepada sesiapa yang nak join boleh la klik disini
 okey...

2 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

cute said...

brtapa di gua mana tu?hihi

hoyahadis said...

gua mane eh...
lokasi yang tak diketahui statusnya..he..he..

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"