. . .

Tuesday 1 May 2012

Belajar menjahit : Cara mengambil ukuran badan

Salam tengahari...hari ni berjaya jugak menyiapkan nota yang tak seberapa ni...sebelum ni dah pos ke page tapi kurang memuaskan..sebab warnanya yang sangat palik...he..he..akhir-akhir ni ku suka pink..habis semua benda nak belasah ngan kale pink...dulu ku suke hijau yang nyaman...pink nyaman ke..tak..tak..pink comel...mungkin sebab aku semakin comel kot..sebab tu suke sangat dengan kale pink ni...keh..keh..

Jom belajar mengukur badan...semoga dapat memberi menfaat kepada yang barru menceburu bidang jahitan...kepada yang dah pro dan jika ade kesilapan bolehla beri komen kat bawah ni ye...(^_^)

Klik pada gambar untuk tumbesaran gambar yang menawan...atau right klik (mouse) pada gambar dan pilih open link in new tab...(^_^)









Selamat belajar....(^_^)
.

3 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

mama leen said...

Nak blja gak la :-)

hoyahadis said...

boleh je kak..(^_^) sebab senang tinggal jahit je..

Unknown said...

tutorial yang bagus....ader gambar yg menarik....saya suker ^_^

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"