. . .

Saturday 12 November 2011

my GA | Blog Makeover - azelyusoff

Semoga anda semua berbahagia selalu...he..he..

Hari ini setelah difikirkan beribu kali (sampai gugur rambut) 
aku telah bercadang untuk join GA yang dianjurkan oleh cik azelyusoff

cik azelyusoff telah menjemput sesiapa yang kreatif 
untuk membantu makeover blog beliau.

***************************************************


***************************************************

Kretipkah aku...waduh...enggak tau...
tapi aku akan cuba juga merealisasikan impian beliau...

Blog beliau yang terkini kelihatan hijau dan sangat simple.
 Seperti template aku yang dolu-dolu...
 Hijau pencinta alam gitu...
 (tapi kini dah belot dan sukekan pink...adakah itu patut....)

 Beliau masih menggunakan template blogger,
 dan sekarang beliau sedang mengimpikan sebuah template blog 
 yang lebih menarik ....dan menawan gitu..(ayat tambahan sendiri)

 Aku akan cuba merealisasikan impian beliau,
 dengan sedikit kekretipan yang aku ada..
 Dan aku akan pastikan cik azelyusoff  berpuashati 
dengan template yang cantik dan loading yang ringan.
Oh....adakah ini proposal seperti yang dikehendaki...??

Kepada sesiapa yang berminat jom join GA yang sangat mencabar ni....
 (aku suka GA yang macam ni.....ya...chaiyokkkk)

kepada sesiapa yang nak join juga klik SINI

***********************************

4 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

azelyusoff said...

terima kasih. mungkin penerangan saya tak begitu jelas. nanti saya update awak ye.

hoyahadis said...

@azelyusoff
Awak tak silap inform pun..he..he..cume saye yang tak reti nak mengarang je..sbb tula mse sekolah tak belajar btul2..o.k..sye tunggu..(^_^)

azelyusoff said...

maaf sangat. GA saya terpaksa batalkan sebab tak ade yang berminat. really sorry!!

hoyahadis said...

okey takpe..no problem..(^_^)

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"