. . .

Sunday 27 March 2011

Tensen dan Geram bengan Berok Band...!!!

Tensen betul dengan makhluk bernama Berok Band....!!!
Lambat sangat nak loading.
Hilang mood aku nak berblogging...
Nak usha blog lain pun susah
Macam kura-kura....
 Akhirnya sementara menunggu loading
Aku pun tido sekejap
Lebih kurang satu jam...!!!
 Loading complete..
 Sambung baca..

Dah siap baca..
Bukak pulak blog lain...
Lambat macam tadi...
 Patut ke aku tido balik macam tadi...!!!
Tak patut...buat keje lainlah dulu kot...

Adoyai.....
 Tensen......
Tensen lagi....
 Lag-lagi tensen....!!!

Tetiba datang plak idea genius
Dari otakku yang bergeligani....(*_^)
Boleh tak...
Aku nakbuat sendiri arial
Macam piring astro
Guna kuali aku yang cunni
 Buh berok band 
selotip kat tengah-tengah kuali...
Pastu letak kat bumbung 
sama taraf macam piring astro...
 Agak-agak line laju tak....????

8 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

mayra aish♥ said...

huhuhu..
sabo kak ;))

hoyahadis said...

mayra aish♥ : hu..hu..akak da bersabar tahap gabanni..(^_^)

Firdaus Kasim said...

sabar kan separuh dari iman?

hoyahadis said...

Firdaus Kasim : betul tu..he..he..(^_^)

Muhammad said...

huhu..broke band mmng macam hntu..
kalau nak buat blog..jgan la guna broke band..mmng sakit hati..he3

hoyahadis said...

Matika : betul..memang sakit hati..tak taula sampai bila akak kena bersabar ngan brok band ni..(~_~)

Firdaus Kasim said...

hehe.. kesian akak.. guna je la streamyx.. tapi kalo nk lajukan broadband sy ada cara.. kt blog sy x buat tuto lg.. kalo akak nk taw, chat kt ym sy.. nnti sy ajar

hoyahadis said...

oo..ye ke..best jugak klau bole lajukan..nti akak anta email ye..hu..hu..thanks..(^_^)

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"