. . .

Monday 14 February 2011

Selamat Hari Lahir Suamiku

14 Februari 1978 jam 1.00 petang.Seorang bayi lelaki yang sangat comel telah dilahirkan kedunia ini setelah sembilan bulan berada didalam kandungan ibunya yang bernama Siti Sa'adah Binti Ali.Bayi lelaki itu diberi nama Mohd Nashrudin oleh si ibu dan bapanya yang bernama En.Juaini.

Kehadiran bayi yang merupakan anak kedua dalam keluarga disambut dengan gumbira oleh kedua ibu bapanya.Si kakak yang comel putih gebu melepak juga gumbira bila mendapat berita kelahiran adik lelaki nya yang sangat comel bahkan handsome tak terkate walaupun masih bayi. (sumber petikan dari surat khabar (FEBRUARI 1978) yang tak diketahui statusnya)

Mohd Nashrudin ialah suami ku yang tercinta.Kami bernikah pada 17 Disember 2005. Majlis kami berlangsung pada 24 Disember 2005 di rumah ku dan 25 Disember 2005 di rumah suamiku.Kami kini telah memiliki dua orang cahaya mata yang menyinari hidup kami.

Kehadiran suamiku dalam hidupku membuatkan aku disulami kebahagiaan.Suamiku seorang yang penyayang dan baik hati, sangat - sangat bertolak ansur.Jarang sekali suamiku membuat aku rasa di buli atau disakiti.Kalau terlanjur bersalah suamiku akan segera meminta maaf diatas kesilapannya.

Kami hidup dengan bahagia hingga kini.Ku berdoa semoga kebahagiaan kami berkekalan selamanya samaada didunia dan akhirat..terima kasih suamiku...

SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 33 BUAT SUAMIKU YANG DIKASIHI..

2 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

ZAIDAHTUL AKMAL said...

Selamat hari tua..eh, salah taip pulak..selamat hari lahir buat en husband..Jgn marah....

hoyahadis said...

Terima kasih..hu..hu.. memang da mule menjejaki alam ketuaan pun..(",)

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"