. . .

Thursday, 17 February 2011

Anda seorang yang gila komputer..???

Hati-hati jika anda seorang yang gemar menggunakan komputer sepanjang hari! Anda boleh terdedah kepada bahaya Carpal Tunnel Syndrome.
 

 credit untuk   :: ...belog amiyo... ::

Kalau nak tahu lebih lanjut 
Klik di sini

Belum habis lagi tau info ni....
Sekadar ingin berkongsi maklumat yang perlu kita semua tahu....(",)

8 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

Nasuha Salleh said...

ngerinye
tgn betul2 ke tu?

My Recent Post: Mac Makeover - Epis.2

hoyahadis said...

Haah..ngerikan..
Tapi belum habis tu..kena baca kat belog amio..
Baca sampai habis..Nanti ada cara nak atasinya...(",)

rizaros said...

takutnyer.. :(
salam pkenalan.. dah follow.. jom follow sy jgak.. datang dr blog abg ben :) maceh..

fRaMe+LenSeS said...

assalamualaikum.. huhuu.. ngeri siot.. maceh lawat Nadh.. salam kenai. salam ziarah.. ;))

hoya hadis said...

rizaros : terima kasih

fRaMe+LenSeS :waalaikum salam..
memang ngerikan..tak sangkakan benda macamni boleh terjadi..

EJA said...

urgh! tangan betul ker?..macam real saja..er..saya tak gila komputer.tapi kawan saya gila komputer..huhu

hoya hadis said...

tangan betul la..saya risau jgk sebb saya gila komputer..hu..hu..

Penjejak Mimpi said...

as-salam..

anda da ditag. sile terjah http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/02/jom-join-lucky-draw-anaizzty.html

tqvm

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"