. . .

Tuesday 6 December 2011

Tempahan pertama untuk blog Inspirasi Sihat dan Cantik

Salampagi semua..Hari nie nak post entry yang dah beberapa hari tersimpan.. aku telah menyiapkan satu tempahan.. dari blog inspirasihatcantik.com .

Design Blog Inspirasi Sihat dan Cantik

Banner Inspirasi cantik..


Watermak Inspirasi sihat dan cantik


Berdebar - debar jugak semasa menyiapkan tempahan ni, maklumlah pertama kali buat.. semoga owner berpuashati dengan hasil kerja aku yang masih baru dan terkial-kial untuk mendesign nih..

Korang nak tempah jugak tak.. boleh je.. he..he.. di alu-alukan.... murah je.. RM15 untuk promosi... Murahkan.. insyaallah aku akan buat yang terbaik..

Terima kasih buat customer pertama aku... sebab beliau ku anggap telah memberi support untuk aku memulakan kerjaya baru ni..eceh.. kerjaya tu..yela sambil2 duduk je kat rumah ni baik aku mendesign blog korang kan..  Mehla tempah...(ayat tak malu merayu2)

Silalah mengunjungi blog beliau... beliau ada menjual produk kesihatan.. meh usaha-usaha dulu.. jom klik sini

Opss... sebelum tu meh support kawan kite ni.. umarfaruq.. tak salah tolong orang kan kawan-kawan..he..he..

0 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"