. . .

Friday 4 November 2011

Selamat tinggal blog hijau....(^_^)

Assalamualaikum...dan selamat malam...
Hari ni bermulanya perasmian yang tak  berapa 
nak rasmi template baru hoyahadis...
 Kalerrr pink gitu...dengan bunga - bunga berguguran...
sape nyampah sila cebik macam ni..(~_________~)
Ha..ha..Selamat tinggal hijau yang menjadi 
pujaan hati selama ni..

Segalanye berubah termasuk lah url blog...
url sebelum ni = http://hoyahadiselamat.blogspot.com/
sekarang aku tukar jadi http://hoyahadis.blogspot.com/...
Terus tak de pengunjung sebab mereka semua dah 
 tak jumpa blog ni sebab url sebelum ni has been removed...
Segalanya aku kena setting balik..
termasuklah inchik nuffnang..
 Ape lagi nak tulis...dah kot...tak de idea tgh2 malam ni.. 
 O.K Gud night......

Tengah gatal mencari segala widget yang menyemakkan
 dan melambatkan loading blog..ha..ha..aku sedang jakun..???

0 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"