. . .

Saturday 14 May 2011

Widget glitter graffic

Assalamualaikum semua..semalam adalah hari yang agak bosan bagi aku sebab tak boleh login blogspot...hu..hu..Paling merisaukankan bila ramai blogger mengatakan "bersedialah kalau blogspot remove post dan komen korang.." Dalam hati aku terdetik nasib baik aku hanye blogger baru.Bukan banyak manapun post aku.Tapi jenuh la jugak kalau nak menaip balik entry merepek kelolaan aku tuh..ha..ha..

Bagi blogger lame yang da pemes dan telah mendapat earning yang banyak dalam 1 hari mesti kelam kabut lah mereka...ha..ha..terbaca dekat 1 status kat facebook "time is money"...bila tak boleh login tak boleh la nak post entry...apepun aku bersyukur entry merepek yang aku taip sebelum ni masih menyengih lagi kat blog ni..tak hilang pun rupanya...

Entry kali ni aku saja nak tayang benda comel ni..he..he....













thank-you-011.gif
Thank You - AnitJi.com









Sakit mata memandang sebenarnya bila widget ini terkumpul dalam satu tempat..he..he....Tapi jika ada sesiapa yang berminat boleh culik widget ni di glitter-graphics.com...



0 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"