. . .

Thursday 17 February 2011

Siap Sudah

Hari ni tak idea langsung nak isi entry.
 Kosong..otak da beku.. 
Aktiviti hari nie kemaskan blog. 
Da hampir siap.
Aku betulkan ape yang patut dibuang 
Dan buang ape yang tak perlu untuk blog nie.
(Ayat yang mempuyai makne yang same sebenarnye..("/)..)

Sebelumnie Aku nak penuh kan blog nie dengan macam - macam widget.
Salji turun dari atas blog.. 
Curser bersalji.. 
Bintang yang berkelip 
(Dah macam taman 4 musim kat bukit cerakah)
En.Mister Been pun aku da babai tak nak lah nyibuk je

WOO........
Banyak betul widget aku letak,patut berat.
 Belajar dari otai 
Mereka kata berat nak lodding..
Aku pun remove la semua 

Ape lagi yang perlu aku remove
Jangan terdelete dengan blog ni sekali sudah..nghee..

Tapi aku pening dengan setting masa untuk post entry kenapa masa nye tak tepat...
Hurmm.....
 

0 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"