. . .

Thursday 10 February 2011

Perasmian blog HoyaHadis

Hari ini dengan bangganye blog ini telah dirasmikan oleh Pn.HoyaHadisSelamat.. Ho..ho..Sebenarnye aku masih teragak-agak untuk menulis ini blog.. Perkara utama yg buat aku suspen selalu "apela yang aku nk coret kan dalam blogni"..
Tula agaknye ape yg terjadi pd para blogger yg bru berjinak-jinak dengan blog nie.Banyak juge kajian,bedah siasat & eksperimen yang aku buat untuk menghasilkan blog nie..hu..hu.. Maklumla aku takde basic tentang sume yang berkaitan ngan blog.Aku banyak belajar dari tutorial para blogger budiman MALAYSIA yang banyak membantu & berkongsi.. 

Dan sebenarnye hari ini secara tak langsung blog aku telah diperkenalkan oleh En. Firdaus Kasim dalam entrynye sebagai follower yang ke 100(Follower Firdaus Kasim yang ke-100 : Hoya Hadis).Siap dapat pujian gitu. Bayangkan baru 1 post yang aku buat tapi blog aku kebetulan terpilih untuk di isi pada entrynye..hu..hu.. Aku pun terus je bersemangat untuk terus menulis blog nie. Terima kasihlah pada beliau ye.















Ta..daa..
Gambar ini hanyalah sekadar selingan sahaja..



0 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"