. . .

Monday, 14 February 2011

..Ambo dan photoshop..

Sejak akhir - akhir ini ambo semakin gile..Bukan gila bayang atau gila sampai tahap kena masuk Tanjung Rambutan.Tapi ambo gila bermain dengan Adobe Photoshop.Banyak kerja tertangguh sebab melayan photoshop ni..hu..hu.. Sebahagian daripada wallpaper yang ambo buat..tak cantik pun..dahla tersilap setting saiz.. tak pasal - pasal jadi kecik..





Wallpaper konon -konon nie ambo gune teknik brushes dan colour yang telah di campur adukkan..Adelah skit rupe belacan campur budu campur cancaluk.. hurm boleh belaja lagi sebenarnya.
Teknik crop ambo da boleh dikatakan agak pandai la skit..mane taknye hari - hari meng crop gambar untuk haider ambo tu..ambo belajar dari tutorial Nieza Miecha.blogspot.com..

2 8 juta memberi pandangan dan pendapat:

Zyash said...

Pandai gak gune Photoshop...ZYASH xreti langsung tau.. ZYASH tag dalam ne..CONTEST KUCING PALING COMEL G la join yer...Ade kucing x?? Kucing sape2 pun sebat jer kalau xde..

hoyahadis said...

Kucing jiran sebelah punyer adela..boleh join jugak ke..hi..hi..

"ku menatap dalam kelam, tiada yang bisa ku lihat, selain hanya nama-Mu Ya Allah......Esok ataukah nanti, ampuni semua salahku, lindungi aku dari segala fitnah. Kau tempatku meminta, kau beriku bahagia, jadikan aku selamanya..hamba-Mu yang selalu bertakwa. Ampuniku Ya Allah, yang sering melupakan-Mu, saat Kau limpahkan kurnia-Mu, dalam sunyi aku bersujud......pada-MU"